fredag 27. april 2012

Skattejakt



Denne gangen har jeg lyst til å vise dere fem forskjellige ting jeg fant da jeg gikk meg en runde i butikken.



Av og til kan det nemlig være vanskelig å få med seg enkeltting når det er så mye overalt. Noen peiler seg ut det de ønsker seg på to minutter mens andre blir gående og titte til butikken stenger og ender da opp med mye mer enn de hadde tenkt.


Først og fremst er jeg veldig glad i de små glasskrukkene med vårlige farger og franske ord som Printemps (vår) og Fleurs (blomster). De kan pynte opp både ute og inne, kanskje med noen fine blomster i?


Og er du også en av de som er glad i te, er det umulig å ikke falle for de koppene som har tekanne over seg. Selv om det kanskje kan være vanskelig å dele..? ;)


Møllerens Hus har også ulike bokser og kister som kan ta vare på skattene dine, enten det er vakre smykker eller barnas minner fra oppveksten. Fargene og dekorasjonene er veldig spesielle og alle er unike.


Er du en av de som også elsker hatteboksene? Titanic har nettopp vært på kino og brakt tilbake den gamle trenden med de klassiske boksene som definitivt pryder mer enn plastikkposene. Runde eller firkanta, i rustikk eller pastell. Men alltid med et fransk preg.



Oppskrift på kjærlighet og oppskrift på lykke! Morsomme skilt som er artige gaver og passer seg godt på kjøkkenet. Vet man ikke hva man skal bake? Vær litt romantisk isteden da vel..?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar